ראה בהמשך כיצד למצוא את מפרטי קו ההינע עבור המגוון של וולוו FH.

  • מנועים
  • I-Shift
  • חבילות תוכנה I-Shift
  • I-Shift Dual Clutch
  • סרנים אחוריים
  • ‏‫יחס תמסורת של הסרנים האחוריים‬
  • שילובי קו ההינע
  • מעבירי כוח

מנועים

  D13K   D16K 
תקן פליטה  Euro 6  Euro 6
מס' צילינדרים  6
נפח  12.8 dm³  16.1 dm³ 
מהלך  158 מ"מ  165 מ"מ 
קדח  131 מ"מ  144 מ"מ
יחס דחיסה  17.0:1  16.0:1
תחום סיבובים חסכוני  1400 - 900 סל"ד  1400 - 950 סל"ד
כוח בלימת פליטה (2300 סל"ד) 200 קילוואט (2200 סל"ד) 230 קילוואט
הספק VEB+  (2300 סל"ד) 375 קילוואט (2200 סל"ד) 470 קילוואט
VEB+  אופציה אופציה  
מסנני שמן  2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף   2 בעלי זרימה מלאה, 1 עוקף 
כמות שמן להחלפה, כולל מסנן  33 l   42 l  
מערכת קירור, נפח כללי  38 l   48 l  

דרישות קדם לדלק

דלק נטול גפרית (EN590, תכולת גפרית ‎10 ppm, מקסימום)
ביו-דיזל דור 2 (EN15940, דיזל סינתטי)

 

תדירות החלפת שמן

עד 100,000 ק"מ, או פעם בשנה עם VDS4. 

מעביר כוח מותקן על המנוע

  יציאת מומנט  יחסי תמסורת 
EPTT650  650 ניוטון מטר*   1.26:1
EPTT1000  1000 ניוטון מטר*  1.26:1
*הספק מומנט הן בנהיגה והן בעצירה.
D13K - הספק/מומנט

D13K - הספק/מומנט

הספק נטו בהתאם ל-EC 582/2011

D13K420 (309 קילוואט)   
הספק מרבי ב- 1800 - 1400 סל"ד  420 כ"ס 
מומנט מרבי ב- 1400 - 860 סל"ד  2,100 Nm  
D13K460 (338 קילוואט)   
הספק מרבי ב- 1800 - 1400 סל"ד  460 כ"ס 
מומנט מרבי ב- 1400 - 900 סל"ד  2,300 Nm   
D13K500 (368 קילוואט)   
הספק מרבי ב- 1800 - 1400 סל"ד  500 כ"ס 
מומנט מרבי ב- 1400 - 1000 סל"ד  2,500 Nm  
D13K540 (397 קילוואט)   
הספק מרבי ב- 1800 - 1450 סל"ד  540 כ"ס 
מומנט מרבי ב- 1450 - 1000 סל"ד  2600 ניוטון מטר 
D16K - הספק/מומנט

D16K - הספק/מומנט

הספק נטו בהתאם ל:- EC 582/2011

D16K550 (405 קילוואט)   
הספק מרבי ב- 1900 - 1350 סל"ד  550 כ"ס 
מומנט מרבי ב-900-1350 סל"ד  2800 ניוטון מטר* 
D16K550 (405 קילוואט)   
הספק מרבי ב- 1900 - 1350 סל"ד  550 כ"ס 
מומנט מרבי ב-900-1350 סל"ד  2,900 Nm  
D16K650‏ (479 קילוואט)   
הספק מרבי ב- 1900 - 1450 סל"ד  650 כ"ס 
מומנט מרבי ב- 1450 - 950 סל"ד  3,150 Nm  
D16K750‏ (552 קילוואט)   
הספק מרבי ב- 1800 - 1600 סל"ד  750 כ"ס 
מומנט מרבי ב- 1400 - 950 סל"ד  3,550 Nm  
* זמין רק לגרסת מנוע 550 כ"ס עם תיבת הילוכים ידנית
I-shift

תיבת 12 הילוכים עם תיבת פיצול ותחום, עם מערכת החלפת הילוכים אוטומטית. את I-Shift ניתן לצייד במאט קומפקטי, מעביר כוח, משאבת הגה כוח לחירום ומצנן שמן.

מפרטים

סוג הילוך גבוה מומנט מנוע (ניוטון מטר) אישור GCW (טונות)
AT2412F
ישיר  2400 44
AT2612F
ישיר  2600 100
ATO2612F
הילוך יתר  2600 100
AT2812F
ישיר  2800 60
ATO3112F
הילוך יתר  3150 100
ATO3512F הילוך יתר 3550 100

מפרטים של I-Shift Dual Clutch

סוג  הילוך גבוה  מומנט מנוע (ניוטון מטר) אישור GCW (טונות)
SPO2812 הילוך יתר 2800 80

חבילות תוכנה I-Shift

גרסה בסיסית (TP-BAS)
TP-BAS היא חבילת התוכנה הסטנדרטית המצורפת ל-I-Shift, והיא כוללת את הפונקציות הבסיסיות של תיבת ההילוכים לנהיגה מצוינת מכל הבחינות.

תוכנת שינוי ממסרת החלוקה של I-Shift ‏(TP-DIST)
TP-DIST מתאימה את פונקציית תיבת ההילוכים לתנאים הספציפיים במגזר החלוקה. חבילת תוכנה זו כוללת פונקציות שמסייעות ליכולת התמרון בעת התחלת נסיעה ממצב עצירה, תמרון ונסיעה במהירות נמוכה.

תוכנת שינוי ממסרת הבנייה של I-Shift ‏(TP-CON)
TP-CON מתאימה את פונקציית תיבת ההילוכים לתנאים הספציפיים במגזר הבנייה. חבילת תוכנה זו כוללת פונקציות שמסייעות ליכולת התמרון בעת התחלת נסיעה ממצב עצירה, תמרון ונסיעה במהירות נמוכה. תוכנה זו גם יכולה להתמודד עם תנאי כביש קשים יותר.

תוכנת שינוי הממסרה של הובלות למרחקים ארוכים‬ של I-Shift ‏(TP-LONG)
TP-LONG כוללת פונקציות חכמות המצמצמות את צריכת הדלק. חבילת תוכנה זו מתאימה במיוחד להובלות למרחקים ארוכים אשר שמות דגש על חיסכון בדלק. חבילה זו כוללת את פונקציית I-Roll.

‏‫הובלות תובעניות (TP-HD)
TP-HD ממטבת את I-Shift להובלות תובעניות במשקל כולל משולב גבוה (>85 טון). ללא קשר למשקל הכולל המשולב, הנהג יכול תמיד למטב את יכולת הנהיגה על-ידי בחירה או השבתה של מצב ההובלות התובעניות, והפעלת מצב ההובלות למרחקים ארוכים. הפונקציות בחבילת התוכנה גם מציעות יתרונות למשאיות המובילות כמה גרורים.

חבילות תוכנה I-Shift

גרסאות מכירות TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
פונקציות PTO בסיסיות (APF-BAS)
פונקציות PTO משופרות (APF-ENH) o o o o o
כוונון בחירת הילוכים בסיסית (AMSO-BAS)
כוונון בחירת הילוכים משופרת, כולל קיק-דאון (AMSO-AUT) o o o
פונקציות מקצועיות בסיסיות (AVO-BAS)
ביצועים משופרים – כבישים משובשים (AVO-ENH) o o o
אסטרטגיית החלפת הילוכים בסיסית
החלפת ביצועים
ניטור טמפרטורת שמן תיבת הילוכים
שילוב הילוכים להפעלה כבדה
I-Roll (•)
בקרת שיוט חכמה (•)
בקרת התחלת נסיעה
אסטרטגיית החלפת הילוכים משופרת (GCW ≤ ‏85 טון)
בקרת GCW למשימות תובעניות (85 טון < GCW ≤ ‏180 טון)
הילוך זוחל נמוך במיוחד* (ASO-ULC) o o o
הילוך זוחל* (ASO-C) o o o
הילוך אחורי במהירות כפולה* (ARSO-MSR) o o o
I-See, שימוש בנתוני GPS o o

• סטנדרטי (•) ניתן להשתמש בפונקציה כאשר TP-LONG מופעל. o אופציונלי – לא זמין
*רק AT2612F, ‏ATO2612F, ‏ATO3112F ו-ATO3512F. ARSO-MSR דורש ASO-ULC או ASO-C.
**רק AT2612D, ‏AT2612F, ‏ATO2612F, ‏ATO3112F ו-ATO3512F.

סרנים אחוריים

סוג  סרן הילוך מומנט מרבי (ניוטון מטר) עומס סרן/בוגי מרבי (טון) אישור GCW (טונות)
הפחתה יחידה          
RSS1344C/D יחיד היפואיד 2600 13 44
RSS1356 יחיד היפואיד 2400/2800 13 56/44
RSS1360 יחיד היפואיד 3550 13 70
RTS2370A כפול - טנדם היפואיד 3550 23 80
RSS1144 יחיד היפואיד 2800 11.7 44
הפחתה טבורית          
RSH1370F יחיד חיתוך ספירלה קונית 3550 13 70
RTH2610F כפול - טנדם חיתוך ספירלה קונית 3550 26 100
RTH3210F כפול - טנדם חיתוך ספירלה קונית 3550 32 100
RTH3312 כפול - טנדם חיתוך ספירלה קונית 3550 33 120

‏‫יחס תמסורת של הסרנים האחוריים‬

RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RSS1144 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.31:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
2.47:1* 2.79:1 2.64:1 2.47:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
2.64:1 3.10:1 2.85:1 2.64:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
2.85:1 3.44:1 3.08:1 2.85:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
3.08:1 3.67:1 3.40:1 3.08:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
3.36:1   3.67:1   3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 6.18:1
3.70:1   4.11:1   4.13:1   4.55:1 4.55:1 7.21:1
        4.50:1   5.41:1 5.41:1  
        5.14:1   6.18:1 6.18:1  
        5.67:1     7.21:1  
        6.17:1        

*ל- RSS1344D.

שילובי קו ההינע

  D13K420 D13K460 D13K500 D13K540 D16K550 * D16K550 ** D16K650 D16K750
I-Shift                
AT2412F            
AT2612F        
ATO2612F        
AT2812F              
ATO3112F            
ATO3512F              
                 
I-Shift Dual Clutch                 
SP02812     ●  ●  ●        
סרני הפחתה יחידה                
RSS1344C/D        
RSS1356      
RSS1360
RTS2370A
RSS1144        
סרני הפחתה טבורית                
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F
RTH3312

* (2800 Nm)
** (2900 Nm)

מעבירי כוח

מגוון רחב של מעבירי כוח בלתי תלויים במצמד או תלויים במצמד העומדים לרשותך - לשם הנעת מגוון ציוד מרכב.

מעבירי כוח בלתי תלויים במצמד

PTER-DIN: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע להינע ישיר של משאבה הידראולית.
PTER1400: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור להנעת משאבה הידראולית.
PTER-100: מעביר כוח המותקן בצידו האחורי של המנוע עם אוגן חיבור למשאבה הידראולית.

מעבירי כוח תלויים במצמד

PTR-F: מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.
PTR-FL/FH: מחובר באמצעות אוגן חיבור ומהירות נמוכה או מהירות גבוהה.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: סל"ד נמוך/בינוני/גבוה עם חיבור DIN לחיבור ישיר של משאבה הידראולית.
PTRD-F: סיבובים גבוהים, התקנה עם אוגן חיבור, לחיבור ישיר של גל הינע.
PTRD-D: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור DIN מלפנים ומאחור לחיבור ישיר של משאבות הידרוליות.
PTRD-D1: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול. חיבור באמצעות אוגן מאחור וחיבור DIN מלפנים.
PTRD-D2: סיבובים גבוהים, עם הינע כפול מאחור והינע יחיד מלפנים. חיבור שני אוגנים מאחור וחיבור DIN אחד מלפנים.

מצא את היבואן המקומי שלך

מבט קרוב על וולוו FH

הרכב את המשאית המושלמת עבורך. הכול קורה אצל הסוכן המקומי של 'וולוו משאיות'.

מצא את היבואן המקומי שלך