מפרט השלדה של וולוו FH

  • גובהי שלדה
  • עומס מרבי על סרן קדמי
  • מתלה אחורי
  • גובהי ריתום, ראשים גוררים
  • ווי גרירה
  • מיכלי דלק
  • מיכלי AdBlue
  • צלחות גרירה
  • מתלה קדמי נפרד
  • ההיגוי הדינמי של וולוו
  • סרנים לא מניעים (טאג)
  • סרני פושר
  • בלמים

גובהי שלדה

X-Low (ראש גורר) כ- 810 מ"מ
Low כ- 850 מ"מ
Med כ- 900 מ"מ
High כ- 1000 מ"מ
X-High כ- 1200 מ"מ

עומס מרבי על סרן קדמי (טון)

  אוויר עלים
X-Low 7.5 -
Low 8 -
Med 9* 9
High 9 10/18**
X-High - 10/20**
* עם מתלה קדמי נפרד 8.5
** עם סרנים קדמיים כפולים (FAA20/FAA21)

מתלה אחורי

סוג סרנים מתלים עומס סרן/בוגי הפחתה סרנים קבועים/פושר
יחיד          
RAD-L90 4×2 פרבולי/מרובה עלים 13 טון יחיד/טבור  
RAD-GR 4×2 אוויר 13 / 11.5 טון יחיד/טבור  
RAD-G2 4×2 אוויר (לעבודות בנייה) 13 טון טבור  
           
חוגון          
RADT-AR 6×2/8×2 פרבולי 19/21 טון יחיד/טבור סרן טאג (קבוע)
RADT-GR 6×2/8×2 אוויר 19/20.5/22.5/23 טון יחיד/טבור סרן טאג (קבוע/הניתן להיגוי/בעל היגוי עצמי)
RAPD-GR 6×2 אוויר 19/22 טון יחיד/טבור סרן פושר (קבוע/הניתן להיגוי)
RADD-G2 6×4/8×4 אוויר (לעבודות בנייה) 21/23/26 טון יחיד/טבור  
RADD-BR 6×4/8×4 פרבולי 21 טון יחיד/טבור  
RADD-TR1 6×4/8×4 פרבולי/עלים רגיל 23/26 טון יחיד/טבור  
RADD-TR2 6×4/8×4 עלים רגיל 26/32 טון טבור  
RADD-GR 6×4/8×4 אוויר 21/23/26 טון יחיד/טבור  
RAPDT-GR 8×2 אוויר 27/30/30.5/31.5/32 טון יחיד/טבור סרן פושר (הניתן להיגוי) + סרן טאג (קבוע/הניתן להיגוי)
RADDT-GR 8×4/10×4 אוויר 27/33/36 טון יחיד/טבור סרן טאג (הניתן להיגוי)
RAPDD-GR 8×4 אוויר 27/30.5/32/35 טון יחיד/טבור סרן פושר (הניתן להיגוי)
RADDT-G2 8×4/10×4 אוויר (לעבודות בנייה) 27/33/36 טון יחיד/טבור סרן טאג (הניתן להיגוי)

גבהי ריתום צלחת גרירה

הינע גובה שלדה מתלים גובה שלדה גובה 5W* צמיגים גובה ריתום מינימאלי גובה נסיעה נומינלי**
4×2 X-Low RAD-GR 266 140 295–55 867 912
  X-low RAD-GR 266 140 295–60 887 932
  Low RAD-GR 266 140 315–60 955 1015
  Med RAD-GR 266 140 315–70 1014 1075
  Med RAD-GR 300 140 315–70 1031 1092
  High RAD-GR 266 140 315–80 1056 1147
  High RAD-GR 300 140 315–80 1090 1164
6×2 Low RADT-GR 266 160 315–60 975 1035
  Med RADT-GR 266 160 315–70 1034 1095
  Med RADT-GR 300 160 315–70 1051 1112
  High RADT-GR 300 150* 315–80 1160 1234
  Med RAPD-GR 266 160 315–70 1034 1095
  Med RAPD-GR 300 160 315–70 1051 1112
  High RAPD-GR 266 160 315–80 1076 1167
  High RAPD-GR 300 160 315–80 1110 1184
6×4 High RADD-GR 300 150* 315–80 1173 1234
8×4 High RAPDD-GR 300 160 315-80 1137 1207
‏‫* גובה התקנה 60+
‏‫** גבהים משוערים

ווי גרירה
מותקנים מרכזית, התקנה תחתית למחצה ומוט גרירה בהתקנה תחתית בגרור עם סרן מרכזי. ניתן להתקין ווי גרירה במרווחים של 25 מילימטרים.

מכלי דלק
מכלי אלומיניום או פלדה בנפחים החל מ- 150 ועד 900 ליטר. נפח דלק מרבי של 1,480 ליטר לראש גורר 4×2.

מכלי AdBlue‬
נפחים החל מ- 32 ועד 100 ליטר. משאבת AdBlue מובנית במכלל מיכל AdBlue. פלסטיק.

צלחות גרירה‬
התקנה מאושרת מאפשרת עומס של עד 36 טון. צלחת גרירה ISO עם פרופילים בצורת L בגבהים שונים כלולה בסדרה ומציעה חופש בחירה משמעותי. צלחת גרירה המותקנת על אוגן היא גרסה בעלת משקל נמוך שאינה מצריכה תושבת התקנה. גובה צלחת הגרירה מעל השלדה הוא כ-140 מילימטרים. מחוון משולב לסיכה וחיבור לגרור זמין כאופציה בגרסאות ספציפיות.

בלמים
התכונה EBS (בלמים מפוקחים אלקטרונית) מעניקה יכולת תגובה, ביצועים ותחושת בלימה מעולים, וכן מאפשרת גישה לכמה תכונות שימושיות. התכונה EBS זמינה כעת בבלמי דיסק ובבלמי תוף Z-cam (עבור מגוון תצורות סרנים נבחרות וגובהי שלדה). שדרג את מערכת הבלמים על-ידי הוספת חבילת EBS Medium או אחת מהאפשרויות הנוספות.

מתלה קדמי נפרד
מתלה קדמי נפרד מאפשר לגלגלים הקדמיים לנוע אנכית בנפרד זה מזה, באופן שמעניק לך יכולת תמרון יוצאת מן הכלל. מתלה קדמי נפרד זמין בתצורות ‎4×2 ו-‎6×2 עם קיבולת מטען של 8.5 טון. כעת ניתן גם לשלב מתלה קדמי נפרד עם היגוי דינמי של וולוו.

ההיגוי הדינמי של וולוו
מערכת היגוי פעילה עם חפיפת מומנט. מספקת כוח היגוי רב יותר במהירויות נמוכות, מפחיתה חבטות היגוי, ושומרת על ההגה מיושר בעת בלימה על משטחים בעלי רמת חיכוך שונה. ‏‫גלגל ההגה חוזר אוטומטית למצב ניטראלי בעת נסיעה לפנים ולאחור כאחת.‬
‏‫ההיגוי הדינמי של וולוו זמין כעת עבור כל תצורות הסרנים, כולל משאיות בעלות סרנים קדמיים כפולים.‬ התכונה זמינה כעת גם בשילוב עם מתלה קדמי נפרד.

הרמת סרן כפול
תכונה זו מאפשרת ניתוק והרמה של הסרן האחורי ביותר בבוגי הטנדם כדי להפחית את צריכת הדלק ולהקטין את רדיוס הפנייה. על-ידי לחיצה על לחצן בלוח המחוונים, הנהג יכול להרים את הסרן בעת פריקת המשאית. ‏‫כאשר המשאית נטענת, הסרן מנמיך את עצמו ומתחבר אוטומטית.‬
‏‫הרמת סרן ‏‫כפול זמינה בתצורות ‎6×4 ו-‎8×4 (עם בוגי טנדם) המצוידות בבלמי דיסק.

סרנים קבועים‬
זמינים בכמה תצורות – קבועים עם גלגל יחיד או גלגלים כפולים, בעלי היגוי עצמי או היגוי פעיל. עומס סרן: 7.5, 9.5 או 10 טון.

סרני פושר
זמינים בגרסה קבועה או בהיגוי פעיל, לראשי גורר ולמשאיות כאחד. עומס סרן: 7.5 או 9 טון.

EBS MEDIUM

ניטור מצב EBS
ניטור מצב EBS דרך המערכת האלקטרונית של הרכב TEA2+ ו-Volvo Tech Tool.

‏‫עזר תחילת נסיעה בעלייה‬
הבלמים משוחררים רק כאשר יש מומנט מנוע
במידה המספיקה להניע את הרכב לפנים.

‏‫ניתוח שחיקת רפידות‬
אזהרת רפידות בלימה - מחשבת את יתרת הקילומטרים לנסיעה עם הרפידות הקיימות. (רק בבלמי דיסק.)

‏‫שחרור אוטומטי של בלם החניה
בלם החניה משוחרר כאשר הנהג לוחץ על
דוושת ההאצה וידית ההילוכים משולבת בהילוך (רק בתיבות הילוכים I-Shift).

אופציות נוספות

בלם מתיחה
מאפשר לנהג לדרוש בלימת פעימות של הגרור. אז מופעלים הבלמים אוטומטית והסכנת של תופעת "מספרת" מופחתת למינימום.

ESP (תוכנית יציבות אלקטרונית)‬
מערכת ייצוב הבלימה מפעילה את הבלמים בנפרד בכל גלגל, וכך מספקת יציבות לכלל הרכב ומפעילה כוח נגדי למניעת תופעת "מספרת", התהפכות והחלקה של הגרור. מערכת ESP עומדת בתקינה של בקרת היציבות האלקטרונית של הרכב, וזמינה עבור משאיות עם שני סרנים ושלושה סרנים.

תאורת בלימת חירום
בעת בלימת "פאניקה" החל ממהירות של 50 קמ"ש, פנסי הבלמים מהבהבים ארבעה הבהובים לשניה.

מאיט הידראולי (ריטרדר)‬
מאיט קומפקטי המותקן על תיבת ההילוכים עם השפעה מרבית של 680 קילוואט.

הורדה

מפרט שלדה

הורד את כל מפרטי השלדה כקובץ PDF.

הורדה(PDF, 2 MB)
מצא את היבואן המקומי שלך

המשאית מוצאת חן בעיניך? צא לדרך

הדרך היחידה לחוות באמת את השלדה הדינמית החדשה שלנו היא לשבת מאחורי ההגה. המפתחות נמצאים אצל הסוכן המקומי של 'וולוו משאיות'.

חפש את היבואן המקומי שלך