VT

שלדה יוצאת מהכלל

לשום משאית אחרת אין שלדה כמו זו של וולוו FH. זו המשאית הראשונה בעולם עם מתלה קדמי נפרד וההיגוי הדינמי של וולוו. הם הופכים אותה למכשיר מדויק בנסיעה בישורת. הם מאפשרים תמרונים בדומה למכונית רגילה בפניות. והם מספקים שליטה ללא מתחרים.

ההיגוי הדינמי של וולוו זמין גם במשאיות עם סרן קדמי כפול, תוך הפחתה משמעותית של העומס על הצוואר, הגב והכתפיים של הנהג. כדי להגדיל את הגמישות והפרודוקטיביות שלך, הגדלנו גם את העומס המרבי של הסרן הקדמי הכפול - מ-18 ל-20 טון. אם אתה זקוק למרווח גחון מרבי, מערכת מתלי האוויר GRAS-G2 זמינה כעת בסדרת וולוו FH.

מידע נוסף על התנהגות הכביש
קלה יותר מבעבר - השלדה של וולוו FH

פחות שווה יותר

רוב המשאיות העלו במשקל כדי לעמוד בתקן Euro 6. אך לא וולוו FH. שדרגנו כמה מהמפרטים הסטנדרטיים והפכנו את המשאית לקלה יותר. כתוצאה מכך המשקל הנוכחי של ראש גורר סטנדרטי למרחקים ארוכים מסוג 4x2 נמוך ביותר מ-100 קילוגרמים בהשוואה לקודמו עם מנוע Euro 5.

השלדה של וולוו כוללת את התכונה החדשה 'הרמת סרן כפול'

הרמת סרן ‏‫כפול.

משאית וולוו FH זמינה כעת עם ‏‫התכונה החדשה 'הרמת סרן ‏‫כפול‬‬', תכונה מהפכנית המאפשרת ניתוק והרמה של הסרן האחורי ביותר בעת הפריקה. בדיוק כמו סרן טאג, יכולת זו משפרת במידה ניכרת את רדיוס הפנייה ומפחיתה את צריכת הדלק.

מידע נוסף על הרמת סרן כפול
חמישה סרנים - זמינים היישר מהמפעל

חמישה סרנים - היישר מהמפעל

מעביר מטענים כבדים? ניתן לבחור משאית עם חמישה סרנים שתישלח אליך ישירות מהיצרן. אספקת המשאית תהיה מהירה יותר. אין עלויות בגין עבודות בנייה. בנוסף, תקבל משאית עם אישור סוג רכב מלא. תיהנה גם מאחריות מלאה של וולוו ומהתמיכה שלנו לאחר המכירה - באופן שיפחית את עלויות התפעול בטווח הארוך.

קבל מידע על תצורת 10x4
יכולות בניית מרכבים מאפשרות לוולוו FH להיות מוכנה לכל יישום

אפשרויות נוספות. בנייה מהירה יותר.

אפשרויות מפרט רבות מאפשרות להכין את וולוו FH במהירות ובקלות לכל יישום, כולל מרכבים מתחלפים. קל להתחבר ליחידת בונה המרכבים האלקטרונית החדשה, והוראות וולוו לבונה המרכבים מספקות גישה מקוונת לכל השרטוטים הטכניים ותרשימי החיווט הנדרשים.

עיין בהוראות שלנו לבונה המרכבים של וולוו

מערך השלדה החדשה

מערך השלדה החדשה

שלדת ראש גורר

1. תיבת המצברים (BBOX-L)
התיבה זזה 300 מילימטרים קדימה בהשוואה לעיצוב הקודם, וכך מציעה תוספת של 100‏-120 ליטר לקיבולת הדלק.

2. תיבת מצברים (BBOX-EF)
מיקום אופציונלי מאחור בין מסגרות השלדה.

3. מיכל AdBlue
ניתן להתקנה על ראש המסגרת, מאחורי תא הנהג, כדי להגדיל את קיבולת הדלק (ADTP-BC).

4. מודולטור הפקת אוויר
המיקום בין מסגרות השלדה משאיר מקום רב יותר לציוד המותקן על השלדה, כגון מיכלי דלק.

השלדה הקשיחה

שלדת המשאית

1. מקום חופשי במסגרת
ניתן להזיז לאחור את מארז השלדה כדי להשאיר מקום לרגלי מנוף או לציוד אחר. (FAA10 – כ-500 מילימטרים; FAA20 – כ-600 מילימטרים).

2. שורת חורים לבוני המרכבים במסגרת
שורת החורים העליונה שמורה לבונה המרכבים. לכל התושבות יש היסט ודסקיות מרווח של 8 מילימטרים. לא נעשה שימוש במסמרות.

3. הכנה למנוף
ניתן להתקין את לוחות המנוף על גבי השלדה עוד במפעל.

4. מתלה אוויר אחורי וקצה אחורי קצר‬ התקנה קדמית של מוט המייצב שתוכנן מחדש מאפשרת לקצר את השלוחה האחורית – יתרון בתחום הבנייה ובתחום פיזור האספלט והחלפת המרכבים.

מצא את היבואן המקומי שלך

המשאית מוצאת חן בעיניך? צא לדרך

הדרך היחידה לחוות באמת את השלדה הדינמית החדשה שלנו היא לשבת מאחורי ההגה. המפתחות נמצאים אצל הסוכן המקומי של 'וולוו משאיות'.

מצא את היבואן המקומי שלך