מפרטי קו ההינע של וולוו FE

  • סדרת המנועים
  • I-Shift
  • חבילות תוכנה של I-Shift
  • תיבות הילוכים ידניות
  • סרנים אחוריים
  • ‏‫יחס תמסורת של הסרנים האחוריים‬
  • מעבירי כוח
  • דלקים חלופיים

מוכן לדלקים חלופיים

כל רמות העוצמה של מנוע D8K מאושרות לדיזל סינתטי (HVO). קיימת גרסה של מנוע D8K 320 שלנו המשתמשת בביו-דיזל טהור (B100) – ומאושרת לשימוש בתקן Euro 6. זו אפשרות מושלמת אם אתה מעוניין לתרום לאיכות הסביבה וליהנות מהתמריצים הזמינים בשוק שלך.  

מנועים

  D8K
מס' צילינדרים 6
נפח ‎7.7 dm3
מהלך 135 מ"מ
קדח 110 מ"מ
יחס דחיסה 17.5:1
תחום סיבובים חסכוני 1700 – 1000 סל"ד
הספק בלימת פליטה (2800 סל"ד) 120 קילוואט
הספק בלימת דחיסה (2800 סל"ד) 170 קילוואט
מסנני שמן 1
כמות שמן להחלפה, כולל מסנן 25.5 ליטר
מערכת קירור, נפח כללי 17 ליטר

תדירות החלפת שמן
עד 100,000 קילומטרים, או פעם בשנה (הובלות למרחקים ארוכים): 75,000 קילומטרים או פעם בשנה (חלוקה) עם שימוש ב-VDS4.‬

דרישות מקדימות של דלק
EN 590 (תקן האיחוד האירופי) תכולת גפרית 10 ppm, מקסימום.

מעביר כוח מותקן על המנוע
יחס 1:1. הספק מומנט 600 ניוטון מטר, הן בנהיגה והן בעצירה.

גרסת ביו-דיזל
מנוע D8K320 זמין גם בגרסת ביו-דיזל (B100), המאושרת לשימוש ב-Euro 6. לקבלת מידע נוסף על מרווחי הטיפולים, פנה לסוכן וולוו שלך.

 

D8K - הספק/מומנט

D8K - הספק/מומנט

הספק נטו בהתאם ל:- EC 582/2011

  D8K250 (184 קילוואט)  
  הספק מירבי ב-2100 סל"ד 250 כ"ס
  מומנט מרבי ב- 1700 - 900 סל"ד 950 ניוטון מטר
  D8K280 (206 קילוואט)  
  הספק מירבי ב-2100 סל"ד 280 כ"ס
  מומנט מרבי ב- 1700 - 950 סל"ד 1050 ניוטון מטר
  D8K320 (235 קילוואט)  
  הספק מירבי ב-2100 סל"ד 320 כ"ס
  מומנט מרבי ב- 1600 - 1050 סל"ד 1200 ניוטון מטר

I-Shift

I-Shift היא תיבת ההילוכים של וולוו עם החלפות הילוך אוטומטיות לכל היישומים. מוכרת היטב כבעלת החלפת הילוכים מהירה המגבירה את נוחות הנהג ואת החיסכון בדלק. ניתנת להתקנה עם מעביר כוח או משאבת הגה כוח לחירום. לישומים מסוימים, קיים מצנן שמן נוסף לתיבת ההילוכים. I-Shift מופעלת באמצעות ידית מאחורי ההגה.

חבילות התוכנה של I-Shift עבור וולוו FE

בסיסי (TP-BAS)
התוכנה הבסיסית פותחה כדי להתאים לרוב דרישות ההובלה.

חלוקה ובנייה‬ (TP-DICON)
‏‫שיפור הביצועים בתנאים מאתגרים יותר, לדוגמה תמרונים ברחובות צרים.

חיסכון בדלק (TP-FUEC) תוכננה למיטוב הנהיגה לשם חיסכון מיטבי בדלק.

חבילות תוכנה של I-Shift

פונקציות TP-BAS TP-DICON TP-FUEC
אסטרטגיית החלפת הילוכים בסיסית
החלפת ביצועים
כוונון בחירת הילוכים בסיסית
ניטור טמפרטורת שמן תיבת הילוכים
אסטרטגיית החלפת הילוכים משופרת  
בקרת התחלת נסיעה  
I-Roll    
הגבלת/הפעלת קיק-דאון    
אפשרויות נוספות      
תפקודי PTO משופרים
התאמה בבחירת הילוכים משופרת, כולל קיק-דאון

תיבות הילוכים ידניות

תיבות ההילוכים הידניות מופעלות בסיוע סרוו. ידית ההילוכים הקצרה, הממוקמת על תעלת המנוע, נטולת רעידות ובעלת מהלך קצר ומהיר. תיבת ההילוכים האוטומטית מופעלת באמצעות לחצנים. כל תיבות ההילוכים ניתנות להגדרה עם מעביר כוח (PTO).

תיבות הילוכים אוטומטיות

סוג   מספר הילוכים מומנט מרבי GCW מאושר D8K250 D8K280 D8K320
AT2412E I-Shift 12 2400 ניוטון מטר 44 טון

תיבות הילוכים ידניות

סוג   מספר הילוכים מומנט מרבי GCW מאושר D8K250 D8K280 D8K320
ZTO1006 ידנית 6 1050 ניוטון מטר 32 טון  
ZTO1109 ידנית 9 1200 ניוטון מטר 44 טון

תיבות הילוכים אוטומטיות

סוג   מספר הילוכים מומנט מרבי GCW מאושר D8K250 D8K280 D8K320
AL306 אוטומטית 6 1300 ניוטון מטר 32 טון

סרנים אחוריים

סוג סרן הילוך מומנט מרבי עומס סרן מרבי GCW מאושר
הפחתה יחידה          
RSS1344C יחיד היפואיד 2600 ניוטון מטר 13 טון 44 טון
RTS2370A כפול - טנדם היפואיד 3,550 ניוטון מטר 23 טון 70 טון
הפחתה טבורית          
RSH1370F יחיד שיפועי ספירלי 3,550 ניוטון מטר 13 טון 70 טון
RTH2180C כפול - טנדם היפואיד 1200 ניוטון מטר 21 טון 80 טון

‏‫יחס תמסורת של הסרנים האחוריים‬

RSS1344C RTS2370A RSH1370F RTH2180C
2.64:1 3.09:1 3.76:1 2.96:1
2.85:1 3.40:1 4.12:1 3.08:1
3.08:1 3.78:1 4.55:1 3.22:1
3.36:1 4.13:1 4.67:1 3.36:1
3.70:1 4.50:1 5.41:1 3.52:1
4.11:1 5.14:1 6.18:1 3.70:1
4.63:1 5.67:1 7.21:1 3.89:1
5.29:1 6.17:1   4.12:1
6.17:1     4.35:1
      4.62:1
      4.82:1
      5.12:1
      5.43:1
      5.86:1
      6.31:1

מעבירי כוח

  גרסת PTO סוג יחס מהירות מומנט מרבי (ניוטון מטר) סיבוב
ZTO1006 PTR-ZF4 אוגן 1:1.699 320 זהה 
  PTR-ZF5 משאבה 1:1.699 320 זהה
  PTR-FH5 אוגן 1:0.963 450 זהה
  PTR-PH4 משאבה 1:0.963 450 זהה
           
ZTO1109 PTR-ZF2 אוגן 1:1.903 410 זהה
  PTR-ZF3 משאבה 1:1.903 410 זהה
  PTR-FH1 אוגן 1:0.970 800 הפוך 
  PTR-PH1 משאבה 1:0.970 800 הפוך 
  PTR-FH2 אוגן 1:1.253 430 זהה
  PTR-PH2 משאבה 1:1.253 430 זהה
  PTR-FH5 אוגן 1:1.778 450 זהה
  PTR-PH4 משאבה 1:1.778 450 זהה
  PTRA-PH1* משאבה 1:0.970 600 הפוך 
  PTRA-PH2* משאבה 1:1.253 430 זהה
           
 AT2412E PTRD-D1D ‏(TPTT730) אוגן 1:1.292–1.645 730 הפוך 
  PTRD-D1D ‏(TPTT730) משאבה 1:1.292–1.645 730 זהה
  PTRD-D1D ‏(TPTT870) אוגן 1:1.040–1.325 870 הפוך 
  PTRD-D1D ‏(TPTT870) משאבה 1:1.040–1.325 870 זהה
  PTR-FH1 אוגן 1:0.705–0.897 1000 הפוך 
  PTR-PH1 משאבה 1:0.705–0.897 1000 הפוך 
  PTR-FH2 אוגן 1:0.910–1.159 430 זהה
  PTR-PH2 משאבה 1:0.910–1.159 430 זהה
           
AL306 PR-HP4T משאבה 1:1.401 400 זהה
  PR-HP4TL משאבה 1:1.139 400 זהה
  PR-HP6TH משאבה 1:1.401 600 זהה
  PR-HP6TL משאבה 1:1.139 600 זהה
           
D8K PTER1400 אוגן 1:1.000 600** הפוך 
  PTER-DIN משאבה 1:1.000 600** הפוך
  PTER-100 אוגן 1:1.000 600** הפוך
*מעביר כוח נוסף אופציונלי עבור PTR-ZF2 / ZF3
**עם AT2412E, מומנט מקסימלי בנסיעה = 150 ניוטון מטר

הורדה

מפרטי קו הינע

הורד את כל מפרטי קו ההינע כקובץ PDF.

הורדה(PDF, 3.1 MB)
מצא את היבואן המקומי שלך

מבט מקרוב על וולוו FE

הרכב את המשאית המושלמת עבורך. הכול קורה אצל הסוכן המקומי של 'וולוו משאיות'.

מצא את היבואן המקומי שלך