מפרט השלדה של וולוו FE

  • גובהי שלדה
  • בסיסי גלגלים
  • מיכלי דלק
  • מכלי AdBlue
  • סרנים קדמיים
  • סרנים לא מניעים
  • מתלה אחורי
  • הכנות לבונה מרכבים
  • צלחות גרירה
  • בלמים

גובהי שלדה

  צמיגים גובה (מ"מ)
Low 315/60R22.5" 880
Med 315/70R22.5" 950
High 315/80R22.5" 1050

בסיסי גלגלים

בסיס גלגלים (מ"מ) ראש גורר 4x2 משאית 4x2 משאית 6x2 משאית 6x4
3200      
3500
3700  
3850      
3900  
4100    
4200      
4300    
4500  
4750    
5000  
5250    
5500  
5800    
6100    
6450    
6800      

מכלי דלק
מכלי הדלק זמינים בפלסטיק, בפלדה או באלומיניום. כמות הדלק משתנה החל מ-160 ועד 630 ליטר. יש שני גבהים של מכלים בצורת D – ‏560 מילימטרים ו-710 מילימטרים.

מכלי AdBlue
מכל AdBlue עשוי מפלסטיק והוא מכיל 32 ליטרים. משאבת AdBlue מובנית במודול המכל. ישנה גרסה אחת לרכבים בעלי מכל דלק המותקן בצד ימין (ADTP-R) ואחת לרכבים בעלי מכל דלק המותקן בצד שמאל (ADTP-L).

סרנים קדמיים
עומסי הסרן הקדמי משתנים מ-7.1 עד 9 טונות.

סרנים לא מניעים
סרנים אלה זמינים בכמה תצורות – קבועים עם גלגלים יחידים או כפולים, או עם סרן לא מניע קבוע או ניתן להיגוי. עומס סרן 6.7, 7.1, 7.5, 9.5 או 10.5 טון.

מתלה אחורי

סוג שילובי סרנים סוג מתלה  עומס סרן/בוגי (טון)  סוג סרן  סרנים לא מניעים 
סרן יחיד           
RAD-L90  4x2  פרבולי/קפיץ S פרבולי 13  יחיד/טבור  
RAD-KR  4x2  אוויר  13  יחיד/טבור  
חוגון           
RADT-KR  6x2  אוויר  19/20  יחיד/טבור קבוע/הניתן להיגוי 
RADD-BR  6x4  פרבולי  21  יחיד/טבור  

הכנות לבונה מרכבים

שורת חורים לבוני המרכבים במסגרת
שורת החורים העליונה שמורה לבונה המרכבים. לכל התושבות בשורת החורים העליונה יש היסט ויחידת מרווח של 8 מילימטרים. ‏‫בשורת החורים העליונה לא נעשה שימוש במסמרות.

הכנה למנוף
את הלוחות להתקנת המנוף על השלדה ניתן להתקין במפעל.‬

ערכת הכנה למנוף
את הלוחות להתקנת המנוף על השלדה ניתן להתקין במפעל.‬ תיבת המצברים הועברה לאחור ולוחות הקיבוע מורכבים מאחורי תא הנהג בכל צד של השלדה. ערכת הכנה חשמלית – ELCRANE – כלולה גם כן.

צלחות גרירה
צלחת גרירה ISO עם פרופילים בצורת L בגבהים שונים כלולה בסדרה ומציעה חופש בחירה משמעותי. צלחת גרירה המותקנת על אוגן היא גרסה בעלת משקל נמוך שאינה מצריכה תושבת התקנה. גובה צלחת הגרירה מעל השלדה הוא כ-150 מילימטרים. מחוון משולב לסיכה וחיבור לגרור זמין כאופציה בגרסאות ספציפיות.

בלמים

בוולוו FE יש בלמים פניאומטיים עם דיסקות מאווררות, מלפנים ומאחור. מערכת הבלמים המבוקרת אלקטרונית (EBS) הכוללת בלמי דיסק ומנגנון למניעת נעילת גלגלים מספקת תגובת בלימה מהירה ובטוחה, וכן מפחיתה את בלאי הבלמים. המערכת כוללת מאפיינים כדוגמת מערכת מניעת נעילה של הגלגלים ABS, נועל דיפרנציאל וערבול בלמים. עם ערבול הבלמים, המערכת משתמשת בבלמי הרכב השונים לשם הפעלה אחידה יותר ופחות שחיקה, לבלמים ולצמיגים כאחת. חבילות EBS המורחבות כוללות תפקוד המקל על התחלות נסיעה בעליות. דיסקות הבלמים זמינות במידות שונות, תלוי ביישום.

ESP (תוכנית יציבות אלקטרונית)
מערכת ESP ‏(ESP-BAS1) עוזרת לשמור על היציבות האורכית בתנאים קשים וגם עוזרת למנוע התהפכות.

מאט הידראולי לתיבות הילוכים AL306
המאט ההידראולי הקומפקטי המובנה (גרסאות RET-HYDR ו-RET-TPT) מותקן על תיבת ההילוכים.

האטת המומנט המרבית בבלימה היא 1490 ניוטון מטר בין 800 ל-1900 סל"ד.

הורדה

מפרטי שלדה

הורד את כל מפרטי השלדה כקובץ PDF.

הורדה(PDF, 2.9 MB)
מצא את היבואן המקומי שלך

המשאית מוצאת חן בעיניך? צא לדרך

הדרך היחידה לחוות באמת את השלדה הדינמית החדשה שלנו היא לשבת מאחורי ההגה. המפתחות נמצאים אצל הסוכן המקומי של 'וולוו משאיות'.

מצא את היבואן המקומי שלך